فتوشاپ ، ایلوستریتور و ایندیزاین
نوشته شده توسط : علی

فتوشاپ ، ایلوستریتور و ایندیزاین همه برنامه های قدرتمند طراحی گرافیک هستند. بیاموزید که هر برنامه بهترین کاری را انجام می دهد و یک گردش کار طراحی کارآمد را توسعه می دهد.
به طور جداگانه ، برنامه های طراحی ما - Photoshop ، ایلوستریتور و InDesign - از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که هر کدام را برای انواع خاصی از کارها و پروژه ها مناسب می کند. همچنین می توانید از آنها در کنار هم استفاده کنید تا تمام عناصر مختلف در طراحی خود را ایجاد کرده و آن را برای هر نوع خروجی دیجیتالی یا چاپی آماده کنید.

اگر مطمئن نیستید از کدام برنامه برای پروژه بعدی خود استفاده کنید ، وظایفی را که در آن می درخشد در نظر بگیرید.

ایلوستریتور به شما امکان می دهد گرافیک های برداری دقیق و قابل ویرایش ایجاد کنید که در هر اندازه اندازه تیز بمانند. برای ایجاد آرمها ، نمادها و تصاویر دیگری که به همان اندازه خوب در کارت ویزیت ، پروانه یا بیلبورد به نظر می رسند ، از شکل و ابزارهای طراحی انعطاف پذیر استفاده کنید. ویرایش و سفارشی کردن متن از بسیاری جهات برای ایجاد تایپوگرافی قابل توجه.

از Illustrator برای ایجاد آثار هنری استفاده کنید که در رسانه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند ، و برای انواع متنوع آثار هنری از جمله تایپوگرافی سفارشی ، اینفوگرافیک و طرح بندی های یک صفحه ای مانند فرم یا بروشور. مشاهده آموزش آنچه می توانید با ایلوستریتور ایجاد کنید را برای جزئیات بیشتر ببینید.


فتوشاپ برنامه کاربردی شما برای کار با تصاویر مبتنی بر پیکسل است که برای برنامه های چاپ ، وب و موبایل طراحی شده است. ابزارهای ویرایش قدرتمند به شما امکان می دهند نوردهی و تعادل رنگ را تصحیح کنید ، تصاویر را برش داده و صاف کنید ، رنگ ها را در عکس خود تغییر دهید ، لکه ها را از یک پرتره جدا کنید ، یا چندین تصویر را در یک صحنه جدید ترکیب کنید.

برای ایجاد بروشورها ، پوسترها ، طراحی وب و برنامه ها ، فیلم ها و انیمیشن ها یا ویرایش محتوای سه بعدی از Photoshop استفاده کنید. آموزش آن را مشاهده کنید. درستش کن. برای جزئ
 
ایندیزاین بهترین انتخاب برای طراحی و انتشار اسناد چندرسانه ای حاوی متن ، آثار هنری بردار و تصاویر است. برای موقعیت یابی عناصر صفحه و ایجاد طرح های جلا ، از شبکه ها و راهنماهای دقیق استفاده کنید. برای قالب بندی متن به طور مداوم در صفحات ، فصل ها و نشریات از ویژگی های حرفه ای تایپ کردن استفاده کنید. همچنین می توانید سند خود را بصورت آنلاین منتشر کرده و آن را با یک کلیک به اشتراک بگذارید.

از آموزش نرم افزار indesign برای ایجاد انواع مواد دیجیتالی و چاپی مانند لوازم التحریر ، رزومه ها ، جزوه ها ، گزارش های سالانه ، کاتالوگ ها ، انتشارات دیجیتال تعاملی ، EPUB ها ، کتاب ها ، مجلات و موارد دیگر استفاده کنید. مشاهده آموزش آنچه را می توانید با ایندیزاین ایجاد کنید برای جزئیات بیشتر ببینید.


گردش کار یکپارچه و کارآمد را توسعه دهید
برنامه های ما برای همکاری با یکدیگر طراحی شده اند. به یک گردش کار کارآمد نگاهی بیندازید و از هر سه استفاده می کنید تا یک کاتالوگ با طراحی مناسب تهیه کنید.

با استفاده از اشکال بردار ساده و نوع خاصی از تصحیح ، در Illustrator یک آرم قابل توجه ایجاد کنید. در فتوشاپ ، لوگوی تمام شده خود را در پس زمینه جدید قرار دهید. سپس رنگ ها را تغییر داده و تنظیمات ساده ای را برای ایجاد یک کامپوزیت واقع بینانه انجام دهید. این تصویر کامپوزیت را به یک طرح چند رنگی در InDesign اضافه کنید ، و با متن شیک در اندازه های مختلف تمام کنید. اکنون می توانید کاتالوگ خود را بصورت آنلاین چاپ ، ایمیل کرده و به اشتراک بگذارید.


از آنچه دارید استفاده کنید
استفاده از برنامه های ما در هر ترکیبی به شما امکان می دهد کارهای بیشتری انجام دهید ، اما اگر تنها یک برنامه داشته باشید ، باز هم می توانید یک طراحی حرفه ای کامل ایجاد کنید. توجه کنید که چگونه هر بروشوری که در مثالهای بالا نشان داده شده است ، بیشترین استفاده را از برنامه تک مورد استفاده برای ایجاد آن می کند.

درباره نرم افزار طراحی گرافیک Adobe بیشتر بدانید.
17 مه 2017




:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: